love

love and friend

 

دقایقی تو زندگیت هست که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه

 که دلت میخواد اونو از تو رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی

 با تمام وجودت بغلش کنی…

 دقایقی تو زندگیت هست که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که دلت میخواد اونو از تو رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی با تمام وجودت بغلش کنی سری جدید عکس عاشقانه و متن عاشقانه 2015سری جدید عکس عاشقانه و متن عاشقانه 2015

 

تو را به سبک خودم دوست دارم !

من دنباله روی عشق دیگران نیستم …

من برای تو نمی میرم تا لباس عزا تنت کنم ، نه !!

این دوست داشتنی احمقانه خواهد بود …

برایت زنده بمانم بهتر است …

هیچکس تو را مثل " من " دوست ندارد !

پس تو را مثل " من " دوست خواهم داشت ..

تو مجبور نیستی شعرهایم را دوست داشته باشی !

مجبور نیستی دعوا نکنی !!

مجبور نیستی همیشه لبخند بزنی !!!

مجبور نیستی که خودت را مجبور کنی مرا دوست داشته باشی

من دوست داشتنم را به تو ثابت نمی کنم …

همیشه حرف هایت را نمی پذیرم

قول نمی دهم هیچوقت فراموشی نگیرم

من حتی قول نمی دهم که هیچوقت روز تولدت را از یاد نبرم

تو مجبور نیستی باور کنی !!

اما باور نکردن تو از دوست داشتن من نمی کاهد …

این سبک من است !

و فقط من هستم که میتواند اینگونه تورا دوست داشته باشد …

من تو را به سبکی خاص ،

به سبک خودم دوست دارم ..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, 1:7 kiana rahmani| |

Design: ♀ali-hadis♂